Forum Aisha Sheila Monita Strona Gwna

 czy robiłaś test?

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 708
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 18:25, 09 Kwi 2014    Temat postu: czy robiłaś test?

jak dlugo trzeba lezec z ta woda w tylku?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak sie rzucisz nawet na milion brzuchów dziennie to sie przetrenujesz, nic Ci to nie da jak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytając różne domniemania i wywody jako osoba zajmująca się sprzedażą kwasu hialuronowego w Polsce informuję Panie, że nie ma w naszym kraju zadnych chińskich specyfików do wstrzyknęć, producenci są szwedzcy, włoscy, francuscy i niemieccy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pije w duzych ilosciach zielona herbate moze musze ja odstawic? [link widoczny dla zalogowanych] szpital rzeczywiście ma jakąś niesamowitą aurę, wiele zawdzięczam ludziom, których tam poznałam.
dziękuję za rady, napewno zadzwonie do tego salonu w Katowicach. Ale oczywiscie lepiej zasięgnąć rady specjalisty! Jak wybrać dobrego specjalistę i nie dać się oszukać? raczej to sie robi ze stałym partnerem o którym sie wie ze nie jest chory na hiv 2. [link widoczny dla zalogowanych]
bardzo bym prosiła o nzawę jakiegoś kodeku bo nie odbiera mi tak jak potrzeba. z góry śliczne dzięki. po drugie-czytajac komentarze typu moja kolezanka.., a moja znajoma przychodza mi na mysl a moj tata mnie bil, mojej kolezanki wujek pije a sasiad bije sasiadke i dzieci. polecam ta szkole ! najpierw przez tydz brałam pól na noc po tyg już całą, aż do wczoraj od wczoraj moja endo kazała brać 2 NA NOC...to ważne, mówi, że lekarze o tym nie mówią swoim pacjentkom, ale branie bromergonu na noc może zmniejszyć skutki uboczne w ciągu dnia...biorę też od dziś was foliowy FOLIK i myślę o braniu też żelaza to podobno może pomóc w zajściu!! Witajcie Ja tak samo jak wy mam kręcone włosy. Swietna piosenka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie biore az tak długo żeby juz były jakies stutki uboczne o jakich czyta sie w ulotce, ale wiele spraw mnie nurtuje odnośnie tego leku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
słodzik

myślałeś o jakiejś mikrodermabrazji/dermabrazji, czy kwasach czy czyms takim..?
[link widoczny dla zalogowanych]
talia- 74- 67 ja opuszczam powoli nogi., wtedy miesnie sa dluzej napiete, z reszta robie wszystko z instrukcja cwiczen, tam nie ma nigdzie napisane zeby trzymac nogi w jednej pozycji, wszystkie ruchy nogami wykonuje sie analogicznie jak w pierwszym cwiczeniu czyli trzeba opuszczac
[link widoczny dla zalogowanych]
dobra robie dalej, chociaz mam wrazenie ze dolne partie miesni nie bardzo pracuja podczas cwiczen, bo wiecie mam nadzieje ze te cwiczenia pomoga mi kiedys przy porodzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wołać lekarzy!
1.nerw pośrodkowy,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziękuję wam bardzo. [link widoczny dla zalogowanych] A i może ktoś mi powiedzieć po jakim czasie mniej więcej powinno się zacząć chodzić o jednej kuli??
hej ja tez tak miałam tylko zeszłam z prawie 60 i teraz jest 47...ale mam grube kości wiec szkielet ze mnie wcale nie jest... Gdybym mogła, to napewno nie szczepilabym na gruźlicę. Wada tego urzadzenia jest taka ze jest to duze urzadzenie i ciezkie no i trzeba od czasu do czasu przykrecac no i troszke halasuje. Ciśnienie wróciło do normy i wzięłam następną L.Od tamtej pory wszystko jest OK.Czasem czuję jakiś lekki ból głowy ale to jakoś samo mija. Kixy, TAK jak najbardziej klamry można zakładać gdy jest dzikie mięso (ziarnina). [link widoczny dla zalogowanych]
I jesli tak to jak długo trzymać w lampie żeby było dobrze. Witam Ja tam właśnie wolę orbitreka, bo na rowerku (taśmowym) to ledwo 10 minutek wytrzymuję Tak się mówi.. Zamiast ściągnąć kolor z włosów (miała mówione że włosy miały ciemną farbę zrobioną) to przy przejściu na blond na głowie miałam świński brąz tam gdzie włosy były zafarbowane ciemną farba a u góry jajecznice! Zrobiło mi się takie \dzikie mięso\, bardzo bolało, krwawiło jak tylko zdejmowałam buta, nastraszyli mnie że pozniej trzeba bedzie usuwac caly palec. Moja koleżanka też rodziła 1,5 miesiąca temu naturalnie, bez znieczulenia
Też mnie wkurza zjeżdżający z ramienia pasek , a i jakaś szczególnie elegancka też nie jestem , więc noszę torby coś w rodzaju house`a , a pasek przekładam przez klatę wtedy dobrze siedzi
[link widoczny dla zalogowanych]
proszę....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
(wczesniej cos tak szybk spiewane) i ->EJ NANANNAANA EJ NANANAnANNA

;p
[link widoczny dla zalogowanych]
tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1) płyn do lewatywy musi mieć ok. [link widoczny dla zalogowanych] dobre propozycje jej skladali
Jest sobota wieczorem a ja sama siedze w domu i pije piwo .... a wiec tak.... Acha przepisał mi jeszcze progesteron-3 zastrzyki na wywołanie miesiączki.Okres dostałam,a przy tym straszne bóle i krwawienie bardzo obfite przez tydzień, a plamienie przez jeszcze 3 tyg! Okazało się że od dekoloryzacji bezpieczniejsze będzie normalne rozjaśnianie pasemek u fryzjera. Ale i tak wróciły i nienawidze jojo ;P Dlatego, nie chcę by znów powróciło i uczepiło się mojego organizmu. [link widoczny dla zalogowanych]
porod przed terminem i w sumie krotko, dobra opieka, fajne polozne, chodzilam po korytarzu a polozna razem ze mna, pod prysznicem zalgladaly co chwila sprawdzic czy jest ok, ja nie mialam znieczulenia bo nie chcialam na poczatku a potem jak juz sie zdecydowalam to mialam pelne rozwarcie i rodzilam juz. Poczytaj o mieszanej chorobie tkanki łacznej i o cieśni nadgarstka. dobrze piszesz, nie mamy na to wpływu, finalnie i tak wszystko w rekach Boga, nie ma co sie bardzo denerwować ja sie nie denerwuję, ja się niecierpliwię pozdrawiam wszystkich O czym marzą faceci podoba mnie sie Nawet nie mam szafeczki... Hej dziewczyny, chcialam sie przywitac. mowie tu o jego uczciwosci w wykonywaniu zawodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Słuchają, są nastawieni na klienta, nigdy nie forsują na siłę własnych pomysłów, podchodzą do sprawy praktycznie, tzn włosy mają dać się łatwo i prosto ułożyć rano.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak bralam je pierwszy raz to mialam problemy ale teraz normalnie je wkladam , najpierw smaruje mascia a dokaldnie clotrimazolum i wkladam ta wieksza czescia!
[link widoczny dla zalogowanych]

4.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem,czy to od tabsow, ale teraz jest o.k.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha kilka słow do pielęgnacji..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do blizny - słyszałam kilka opinii:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czytałam gdzies ze wspolczesnym kobietom talia zanika [link widoczny dla zalogowanych] Przy okazji zrobilam henne na pietrze wyzej w centrum urody i jestem bardzo zadowolona
Wszystko jest tam w porzadku? Wielkie jak dłoń i ochydne jak nie wiem co Jestem przerażona bo od dziecka mam arachnofobie Podziwiam dziewczyny, które piszą, że szykują się godz. a mam jeszcze jedno pytanko - w ogóle nie mam pojęcia ile kosztuje prywatna wizyta i ginekologa? albo vacuvell urzadzenie wytwarzajace podcisnienie chudną tylko pomarańczowe nicki [link widoczny dla zalogowanych]
Witam dziewczyny glowy do gory, skoro mnie sie udalo to czemu wam ma sie nie udac, powodzenia no i 'tego szczescia' !!!!! nie, to nie to. ból sprawiło mi zdejmowanie kamienia. Pobolewa mnie brzuch, mam wszystkie objawy na @, która spóźnia się już/dopiero 2 dni. chociaż tu wszystko jest mozliwe Pisze prace mgr na temat Polaków, którzy wyjezdzaja za granice pracowac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Status Quo
Ewentualnie Bruce Wszechmogący
sex oto jest lek , do rana .
Moja skora po oczyszczaniu co prawda miała strupki przez ok.
najlepiej dziala na nie deszcz - a mżawka to juz wogole wtedy wszystkie dziewczyny płacza a ja mam kręcioły na glowie ;D


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Aisha Sheila Monita Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin