Forum Aisha Sheila Monita Strona G│ˇwna

 Do ALFFFA!!!

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 708
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 20:01, 10 Kwi 2014    Temat postu: Do ALFFFA!!!

oczywiscie mam na mysli troche wiecej niz tylko w podrozy np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wreszcie nie będe musiała rano wstawać i siedzieć na lekcjami z młodym!!!! a widze,ze maja tam calkiem niezle ciuchy.dokladnie spodobaly mi sie topy,bluzki,spodnice.na dodatek tanie z tego co widze.
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak juz to 58 MAKSYMALNIE!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja si─Ö ciesz─Ö z takich ust jakie mam i nie sprawia┼éabym sobie b├│lu za zadne pieni─ůdze, a wiem ze boli ostrzykiwanie bo znajoma sobie robi┼éa zabieg i nie widze zeby byla szczegolnie zadowolona [link widoczny dla zalogowanych] zalezy..dla mnie nie.
Co do pracy w zawodzie to juz na studiach masz starze i mozesz zastapic 2 semestr studiow przez starz w przedsiebiorstwie lub firmie pokrewnej z twoim kierunkiem studiow. dzieci to sama radosc... Przy okazji da┼éem sobie wymrozi─ç kilkana┼Ťcie brodawek na moim ciele. Piszcie co┼Ť, je┼Ťli znacie inne skuteczne sposoby. Jak narazie 3 dni to stosuje i widze ogromna poprawe. [link widoczny dla zalogowanych]
Krzysztof to normalne , ┼╝e mog┼éo j─ů bole─ç podczas stosunku jak mocno uderzy┼ée┼Ť j─ů w szyjk─Ö macicy.a to ┼╝e okres si─Ö op├│┼║nia bo prezesta┼éa bra─ç tab;etki te┼╝ normalne, tabletki nie reguluj─ů miesi─ůczki tylko oszukuj─Ö organizm.Jak nie bierze tabletek to mo┼╝e mie─ç napi─Öcie przedmiesi─ůczkowe, wtedy brzuch boli.Ci─ů┼╝─Ö nie zawsze oznaczaj─ů b├│le. Jesli mo┼╝e mi ktos pom├│c to bardzo prosze. bylismy razem szesc lat, pelnych burz wzlotow i upadkow... hmmm.bezowe,brazowe dodatki ok...... pierwsze slysze zeby kobiece hormony sie z masla robily Czy kt├│ra┼Ť z Was farbowa┼éa mo┼╝e w┼éosy koloru br─ůz, jasnym br─ůzem z Castinga. blagam help me co jesc, ile pic, o jakich godzinach i jaki sport do tego dorzucic bo ja juz tak niechce wygladac z gory dzieki pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Laktator dosta┼éam w szpitalu r─Öczny i potem do domu te┼╝ r─Öczny kupi┼éam.Nie by┼éo tak ┼║le tylko troch─Ö czasu zajmowa┼éo ┼Ťci─ůgni─Öcie z dw├│ch cyc├│w.Szybko ich przerzuci┼éam na Bebiko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Öc, czy efekt b─Ödzie mizerny czy przestanie by─ç widoczna prawie ca┼ékowicie to ju┼╝ raczej oceni─ç mo┼╝e tylko chiurg, kt├│ry podj─ů┼é by si─Ö tego zabiegu. To nie cwiczenia.Joga nidra to odpoczynek.To rozmowa z soba samym lyb Bogiem.To ci nawet pomoze osiagnac lepszy kontakt z soba i z Bogiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witajcie.
[link widoczny dla zalogowanych]

nosi sie to co si─Ö chc─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] przyznam ze to tak po stosunku sie stalo co to moze byc?
bardziej powa┼╝nie. Weekend b─Ödzie truskawkowy. [link widoczny dla zalogowanych] dominika820 ┼╗ycz─Ö wytrwa┼éo┼Ťci wszystkim odchudzaj─ůcym. [link widoczny dla zalogowanych]
jak pozwolic odejsc komus kogo wciaz sie kocha??? Broma i mimo, ┼╝e nadal mam nos spuchni─Öty musz─Ö przyzna─ç, ┼╝e jestem bardzo zadowolona z efektu, a przede wszystkim z tego, ze mog─Ö swobodnie oddycha─ç. teraz na wakacje zapene jakies sandalki moze cos na koturnie z korka beda pasowa┼éy. baby toonight\ co┼Ť takiego jak co┼Ť to prosz─Ö powiedzcie bo bardzo mi zale┼╝y pozdrawiam i za braki w tekscie przepraszam Ty widz─Ö ju┼╝ wybra┼éa┼Ť jedyn─ů s┼éuszn─ů drog─Ö.... Czy kto┼Ť wie gdzie pracuje Pani Agnieszka Bala,fryzjerka kt├│ra pracowa┼éa w salonie Wella ul. Natka wlasnie jest taka zagmatwana sytuacja, ze mi sie po porodzie nie bedzie oplacac pracowac bo moj pm nie pracuje w polsce i wszystkie swiadczenia bedziemy dostawac z Czech i fakt jest taki ze jesli od nowego roku nie bede pracowac to dostaniemy na dziecko co miesiac wiecej niz ja zarobie.
Wygotowała igłę i kolczyk i przebiła...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
MATRIX ma w Warszawie - to te┼╝ LOREAL dla tych co nie wiedz─ů.

tam nie ma złotej reguły co do firmy lub czegos w tym stylu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Piaskowanie z tego, co zrozumialam robi si─Ö nie tyle dla efektu wizualnego, co dla lepszego oczyszczenia kamienia nazebnego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Piszcie jeszcze...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
POLECAM
Hej,jestem od niedawna we Wrocławiu,mój chłopak tu mieszka i pracuje.Niestety prócz jego znajomych nie znam nikogo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez si─Ö waha┼éam , bo mysla┼éam jak Ty, ale nie komentuj─ůc czego┼Ť potwierdzamy co┼Ť. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam Was wszystkie!
Je┼Ťli bardzo ci to przeszkadza: Ja mam 1 ml restylane wstrzykniety we wrzesniu, i powiem efekt byl cudowny i utrzymuje sie do teraz choc troszke sie juz wchlonal, mam male grudki, ale nie irytuja mnie wogole. mocniej go dotknelam, do tego dochodza siniaki pod oczami, wygladalam tak jakby ktos mnie niezle zbutowal, przez miesiac nie wychodzilam z domu. raczej nie, cz─Ö┼Ťciej pieczenie, sw─Ödzenie, uczucie podra┼╝nienia, nadwra┼╝liwo┼Ťc na zimne. znajduje si─Ö wyszukiwarka, dzi─Öki kt├│rej znajdziesz [link widoczny dla zalogowanych]
Dla pracujacych zaczyna sie dzien w momencie, gdy dla mnie jest juz jego koniec... w┼é┼Ťnie dowiedzia┼éam si─Ö o tym, ┼╝ mam to ┼Ťwi┼ästwo w organi┼║mie. A ja my┼Ťla┼éam, ze bociek jej na g┼éowie gniazdo uwi┼é. Nie mog─Ö narzeka─ç na brak r├│┼╝norodno┼Ťci, z tego co wiem to maj─ů dobre opinie, dlatego w┼éa┼Ťnie si─Ö na ten kurs zdecydowa┼éam. Tyle moge powiedziec nie widzac umowy . Jak wiedzisz nie ma regu┼é. Pozdrawiam Ci─Ö bardzo bardzo gor─ůco, jeste┼Ť super laska z wilgachnym serduchem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu musz─Ö popracowa─ç.

Kiedy┼Ť stosowa┼éam i by┼éo super.
[link widoczny dla zalogowanych]
tw├│j jad┼éospis nie mo┼╝e przekroczy─ç wi─Öcej ni┼╝ 20g w─Öglowodan├│w dziennie, g┼é├│wnie pod postaci─ů warzyw sa┼éatkowych lub innych warzyw.
Oszukane, wywiezione za granic─Ö.
Je┼Ťli chodzi o obw├│d to jak, jest r├│┼╝nica ?
Zupa nie daje energii.
boj─Ö si─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Znam angielski na poziomie zaawansowanym (studiuje filologie angielsk─ů na 3 roku).
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] tml [link widoczny dla zalogowanych] Napiszcie na maila...
a dzisiaj to i kurtka zimowa potrzebna. Julii rozumiem ze braliscie slub ze wloszech? Rozumiem cie ze sie bojisz w to wplatac. Na pewno pomaga poczu─ç, ┼╝e masz mi─Ö┼Ťnie brzucha . uczysz sie? [link widoczny dla zalogowanych]
Po u┼╝yciu zmywacza koloru do w┼éos├│w, w┼éosy s─ů bardzo mi─Ökkie, pachn─ůce, l┼Ťni─ůce - no i farba z w┼éos├│w zesz┼éa do naturalnego koloru - tak jak mia┼éo by─ç Hejka wszystkim. temu zlikwidowa┼éem dwa w gara┼╝u - zak┼éada┼éem, ┼╝e dosta┼éy si─Ö tam z dworu, ale dzi┼Ť niestety obok takiego potwora w zasadzie si─Ö umy┼éem w mojej g┼é├│wnej ┼éazience. Polecam wam goraco p.Madzie ktora jeszcze do niedawna mia┼éa salon na 29-listopada ale teraz przyjmuje klijentki u siebie w domu.Ma fajnie urzadzony salonik i jest super,potrafi z w┼éosami chyba wszystko zrobic.jestem jej klijentka juz od 3 lat i zawsze wychodze mega zadowolona i potrafi swietnie doradzic bo jest stylista.ceny tez nie sa wyg├│rowane Dawno tam rodzi┼éa┼Ť? ja mam orbitreka buffalo magnetyczny kupilam za 700 z┼é jest super ma ogromny wyswietlacz trasy do wprowadzenia i puls na r─ůczkach a przedewszystkim cichutki nosz─Ö rozmiar 48 cwicz─Ö dwa tygodnie co dziennie 25 km oko┼éo 80 min na 2 razy rano 15 km wieczorem 10 dzis po 2 tygodniach stanelam na wage jest 2 kilo wi─Öcej i ze znienawidzeniem spojrza┼éam na orbitreka co teraz? Ja jestem w Stanach wiec zawsze jak po pracy wchodze na kafejke
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No tak do chodzenia to mi sie nie podobaja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Aisha Sheila Monita Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin