Forum Aisha Sheila Monita Strona Główna

 Regulamin wystaw

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sheila
Administrator


Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleśnica - takie zadupie koło Wrocławia xDDD

PostWysłany: Wto 9:55, 12 Cze 2007    Temat postu: Regulamin wystaw

Wystawy ogólne

Na wystawie ogólnej trzeba wypełnić odpowiedni formularz, tzn. przydomek hodowlany, płeć, rasę, grupę FCI, wiek, konkursy w jakich bierze udział pies/suka. Samce z konkretnych ras konkurują o tytuł NPwR (Najlepszy Pies w Rasie), a suki o NSwR (Najlepsza Suka w Rasie). Psy, które dostały wstążkę NPwR i NSwR biorą udział w walce o BOB (Best of Breed - Najlepszy w rasie). Z kolei, te które uzyskają BOB, mogą również dostać CWC lub CACIB, a są to niezwykle ważne wstęgi z uwagi na tytuł Championa czy Inter Championa. Na wystawach ogólnych są też przyznawane wstążki - oceny (u dorosłych: doskonała, bardzo dobra, dobra; a u szczeniąt: wybitnie obiecująca bardzo obiecująca, mało obiecująca).

Inne uwagi:
*Takie wystawy mogą organizować tylko upoważnieni do tego celu sędziowie,
*Są to wystawy trwające od 5-20 dni,
*Dzielą się na grupowe i uniwersalne (dla wszystkich grup),
*Każdy może zgłosić na taką wystawę nieograniczoną liczbę psów,
*Wystawy ogólne nie mają ograniczeń w złoszeniu psów.


Wystawy expresowe

Są to wystawy "szybkie", tzn. z ograniczeniem ilości psów. Nie są dzielone na rasy, płcie itd. Jest to szybki sposób na zdobycie wstążki. Można zdobyć tu: BiS (Best in Show), 1 miejsce, 2 miejsce, 3 miejsce i WE (wyróżnienie).

Inne uwagi:
*Takie wystawy mogą organizować tylko upoważnieni do tego celu sędziowie,
*Są to wystawy trwające do tej chwili, kiedy odpowiednia ilość psów zostanie zgłoszona (jeśli będzie więcej zostaną zdyskwalifikowane),
*Każdy może zgłosić na taką wystawę ograniczoną liczbę psów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Aisha Sheila Monita Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin